קרסו נדלן דוד ילין 9 תל אביב

קרסן נדל"ן מציגה: דירות חדשות למכירה בצפון הישן בתל אביב, מרחק הליכה קצר מכיכר המדינה

 

סוגי דירות בפרויקט: 2 חדרים, 3 חדרים, 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים

מידע אודות הפרויקט: פרויקט קרסו סאן בתל אביב הינו בניין מגורים יוקרתי, ייחודי וחכם שתוכנן בהשראת תפיסה תכנון החללים והמבנים הסקנדינבית. בתפיסה זאת תכנון המבנה נעשה מתוך מחשבה על איכות החיים וה-WELL BEING של הדיירים, יחד עם בניה ירוקה וידידותית לסביבה.

הפרויקט ממוקם ברחוב ילין 9, רחוב שקט וקטן במיקום מושלם, בצפון הישן של תל אביב. במרחק קצר מכיכר המדינה, פארק הירקון וכלל מוקדי העניין שיש לתל אביב להציע.

הבניין נבנה במסגרת פרויקט פינוי בינוי של חברת קרסו בתל אביב, והוא יכלול 28 יחידות דיור שיתפרסו על פני 8 קומות.

בבניין לובי כניסה גדול, מפואר ומעוצב עם צמחיה עשירה, מעליות, חניה תת קרקעית עם הכנה לעמדות טעינה חשמליות, חדרי עגלות ואופניים ומרתף עם מחסן דירתי לכל דירה.  כמו כן, מסביב לבניין תוכננה רחבה עם ספסלי ישיבה.

בתכנון הבניין הושקעה מחשבה רבה על בריאות הדיירים. חדרי המדרגות תוכננו כך שניתן יהיה לבצע בהם פעילות גופנית. בחללים המשותפים ברחבי הבניין נעשה שימוש בתאורה טבעית וחסכונית עם חיישנים. נעשה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

כמו כן, הושקעו פתרונות לזרימה של אוויר נקי, והותקנו מתקנים מתקדמים לטיהור וסינון מים לשתייה ולמניעת אבנית.

 

למה כדאי לקנות דירה בפרויקט Carasso SUNN תל אביב?

פרויקט קרסו סאן בתל אביב יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של מגורים במיקום מרכזי בתל אביב ובמרחק הליכה מחנויות ובתי קפה. כל זאת, מבלי להתפשר על רמת  איכות חיים גבוהה, והנאה מסביבה שקטה וירוקה ובניה בסטנדרט גבוה.

התכנון האדריכלי, המפרט הטכני ורמת הגימור של הדירות ברמה גבוהה מאוד, והבניין תוכנן מתוך חשיבה עד רמת הפרטים הקטנים כדי שאתם תוכלו ליהנות מחוויית מגורים בריאה ומהנה יותר.

 

מחיר: צרו קשר למידע על מחירי דירות בפרויקט Carasso SUNN תל אביב

לקבלת מידע נוסף אודות הפרויקט השאירו פרטים בטופס

    שם

    כתובת דוא"ל

    טלפון

    דוד ילין 9, ת"א – מפה:

    הדמיות להמחשה בלבד – פרויקט תיאודור בתל אביב